בוקר אור

 

לזמן שיח עם הקוסמוס

כנערה פיתחתי כל מיני הרגלים שאפשרו לי לברוח ממציאות לא נעימה: קריאת ספרים, צפייה בטלוויזיה, מעברים מהירים, הדחקה, חומרניות ובכלל מיקוד החוצה, הרחק ממני.

לעתים, בחירת "יעד" בתחום מסוים (אישי, זוגי, מקצועי, …) מרגיש לי מאולץ, סתמי ולא מספיק, ולעתים החזון גדול ממדים ואני ננעלת, קופאת בתוך ראשי עם פרשן פעיל, הצועק בוז ברקע ומונע ממני להתקדם.

מדיטציה עבורי זוהי התרחבות. אני חווה התרוממות רוח ומתחילה את יומי טעונה עד תום. אני חשה קרני אור שיוצאים מגופי; לפעמים רואה בצבע אבל מעולם לא ראיתי סרט רץ בראשי. לא זכור לי שיצאתי ממדיטציה עם תובנות מיוחדות. אני בת אדם של עשייה ועוברת מפעילות אחת לשנייה במהירות (מעברים מהירים, זוכרים?) ואינני מרבה להתבונן פנימה ולעבד את מה שעבר עליי.

הבוקר הפרשן עצר מלכת. חוויתי חוויה מופלאה בסיום תרגול המדיטציה. במקום "לירות ולרוץ" הלאה, עטפתי את התרגול במסגרת. התחלתי את המדיטציה עם הכוונה כללית – לדייק יעדים. בסיומה נשארתי לשבת עם עיניים עצומות והתחלתי לשאול שאלות ולחכות לתחושות של התרחבות (כן) או התכווצות (לא). חוויתי רק תחושות של התרחבות; לא התכווצתי אפילו פעם אחת. פתאום זיהיתי נתיב שופע. הצלחתי להימלט מראשי ולאפשר ליצירתיותי לא רק לגעוש אבל גם לגבש צורה. הרגשתי שוב ושוב כיצד אני נוגעת ב"האני" האותנטי שלי ומאפשרת לה להיות ולהוביל אותי.

התבוננות קצרה פנימה חוללה מה שהראש מעולם לא הצליח לעשות.


אם אהבתם ואתם לא מנויים, אבקש שתרשמו לרשימת ההפצה של הבלג. נא לרשם לרשימת התפוצה כאן.

אני אשמח אם תוכלו להפיץ את מסרי בעולם. יש כאן סרט חמוד עם מסר עוצמתי. מוזמנים לשתף.

הצטרפו אליי: בחרו בשפע בריאות בשלמותה! ‏

You Tell Your Future – The Power is Ours!

Imagine you had a looking glass where for a very short window of time you could observe, live the ‎final moment, day, year or years of your life. The picture that you see is clear. Startled, you clearly ‎do not like what you see. A wave of sadness and fright paralyzes you.

power2

אַתָּה כותב את סיפור חייך‎.‎
אַתְּ בונה את עתידך‎:‎
הבחירות, הגוונים והסיפור שלך‎.‎

הכוח הוא שלנו!‏